Tagga helg förfan

Jag tror helt seriöst att min uppdatering kommer ske 1 gång i veckan... aaja. Ikväll blir det handelsfest, gött :) håller på att springa runt som en idiot för att fixa ihop allting, så nu slänger jag in ännu ett test för jag har så nedrans tråkigt!



Hur snygg är du på en skala från ett till tio?
- 4 typ. haha
Vem av dina vänner är snyggast?
-svår fråga, alla mina vänner e snygga ;)
Har du någonsin kysst en tjej?
- Ja kompiskyss.
Har du några gaypolare?
- Öhmm, inte vad jag vet? finns säkert någon som är bög innerst inne..
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
- haha. benen får jag väl säga då. för e inte nöjd med något egentligen
Hur bra är du i sängen?
- Otrolig :D
Vem av dina killkompisar är mest trolig att ha en homosexuell erfarenhet?
- Måns christian :)
När hade du sex senast?
- Onsdags
Världens snyggaste kille är...?
- Kevin Edwardh!!
Vad sover du i?
- Trosor och tshirt
När känner du dig som sexigast?
- vet jag faktiskt inte haha...
Beskriv dina bröst med ett ord?
- fräcka


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0