pusspuss

Glömde av bloggen ännu en gång, 1 vecka & 4 dagar sen sist haha åh herregud... men iallafall, jag lever tro det eller ej! :D hade ett halvår med min baby i fredags, myspys ♥. Har nu inte så mycket mer att säga... eller jo, snart skaffar jag mig nog en gitarr! tummen upp för det, och sen vill jag pierca mig i näsan? är det snyggt? fint som fan med en liten blingbling bara... haha. bara för att, så slänger jag in en bild + ett sex-test haha, var bara tvungen det passar la fint eller...


Hur många har du haft sex med? 3
Har du haft analsex? nope
Har du varit gravid? nej :D
Har du haft oralsex? jajamän
Är du rakad? men HAHA?
Föredrar du rakat eller orakat? öhh, rakat?
Har du haft trekant? nej.
Har du haft sex med någon av samma kön? nej haha
Är du gay/bi/hetero? hetero
Vilken ställning föredrar du? haha.. ;) finns en hel
Har du haft sex med någon som är mer än 10 år äldre eller yngre? nej haha
Hur gammal var du när du blev av med oskulden? 15
Har du tagit någons oskuld? 2 stycken
Har du tagit satsen i munnen någon gång? nope :)
Har du haft sex med mer än en under en helg? njae men under 4-5 dagar lyckas man
Vilken kändis vill du ha sex med? haha, kevin är min kändis ;)
Vad använder du för preventivmedel? kondom, snart p piller :D
Har du bara sex onykter? båda
Låter du högt eller tyst när du har sex? är la mellan haha
Anser du dig själv vara sexig? öhm..beror la på
Vad attraheras du av kroppsmässigt? snygg mage osv,armarna :D
Har du mätt någons snopp någon gång? nej HAHA
Har du avbrytit sex pga att killen hade för liten? hahahahahahahahahahaha
Vilket är viktigast, bredden eller längden? längden?

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0