You are a shootin' star, that's why you are my favorite

Detta kan ha varit den segaste dagen i skolan ända sen jag vet inte huuur länge! Vädret har inte gjort det så mycket bättre heller, plus att min sovmorgon försvann imorse pga. psykologbesök. Denna dagen ska snart försvinna.

Snart ska jag duscha, sen hoppas jag att jag däckar så fort det går för jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Fast jag borde egentligen göra klart ett handelsarbete, och plugga småföretagande? Okej..vi får se hur detta blir.

Imorgon börjar jag 09.35, sen ska jag sova hos min pojke och till sist men inte minst börjar jag 10.20 på torsdag! iallafall några bra saker denna veckan! ♥



"Everything I do, do it for you.."


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0