The fourth kind!

Precis kollat på filmen The Fourth Kind. Tycker den var förvånandsvärt bra, eftersom att dom gjort en film blandat med riktiga filmsnuttar som är sanna, och sen gjort resten av filmen med det andra varit med om och berättat.
Denna filmen rekomenderar jag att se, först när jag såg den tänkte jag typ "men orka, detta är bara som vilken annan skräckfilm somhelst, typ någon som förs bort och så ska man leta efter den...." Men man fastnar för filmen jättefort och jag tycker det är sjukt faschinerande att det som är riktigt på filmen är sant! Här får ni en trailer på filmen:

Tänk om det verkligen finns liv på andra planeter i rymden, som vi bara inte upptäckt än? Och allt som rymdvarelserna gör på filmer som vi alltid ska tolka läskigt, kanske är helt normalt för dom, som normala saker är för oss som att t.ex. cykla? eller att simma? Tänk att uppleva sådana saker, som att det skulle komma ett rymdskepp ner från himmelen, eller komma ett stort starkt ljus som förde upp en till himmelen, eller att man kom till deras planet och kunde se om det verkligen finns liv, om det nu gör det? Detta gör mig så jäkla nyfiken på allt där uppe....

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0