Känslor.. ♥

Min bästavän, Min pojkvän, Min kärlek.

En månad, men ändå har vi varit så bra vänner i snart 3 år?
När jag är med dig känns det som att allt annat stannar till, allt det där som gör ont -försvinner när jag är med dig.
Du får mig att känna lycka, kärlek, glädje, hopp och du får mig alltid att le. Även fast jag kan vara en idiot ibland, hoppas jag att du älskar mig ändå, för jag vill inte förlora dig. du är dyr - som en diamant, du är sällsynt - som en speciell blomma. Du är allt det speciella, jag inte visste fanns. Och jag visste aldrig, aldrig att jag kunde älska dig såhär mycket som jag faktiskt gör! "jag älskar när du ler, jag älskar när du skrattar, jag älskar när du håller min hand, jag älskar när du håller om mig, jag älskar när du säger "du är allt jag vill ha, jag älskar dig sofia, mest", jag älskar när du ligger bredvid mig på morgonen, jag älskar när du snarkar så jag vaknar, för då vet jag att du är där, jag älskar när du ser på mig, jag älskar allt med dig". För alla andra.. är du en i mängden, för mig är du en på miljonen. Nu står vi här idag, vi två - har blivit ett. Jag ångrar inte en enda sekund med dig, och jag vill dela alla mina minnen, tankar, ögonblick, sekunder, minuter, timmar, dagar, månader och år med dig.






Kommentarer
Postat av: CAAAAAAAAAAAAAROLIIINE

Grattiiiiiiiis :) <3

2010-05-08 @ 17:17:34
Postat av: anna

finingar!

2010-05-08 @ 19:12:51
Postat av: Gabriella

ÅHHH ÄLSKAR ER TVÅÅ NI E SÅ SÖTAAAAAA seriöst:'( GRATTIISSSSSSSSS på eran en månadsss dag (säger man så? skitsamma.) !<33333

2010-05-08 @ 21:23:57
Postat av: Joakim

2 år har ni snart känt varandra :)

2010-05-17 @ 21:52:06
Postat av: Svar till: Joakim

men jaaja sak samma :)

2010-05-18 @ 10:10:56
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0