yesterday, and today

Igår var det hela skolan dansar, gick ditt med tobias istället eftersom att joakim och tobias nr 2 inte kunde komma, dissarna säger jag bara haha, fast det var kul med tobias! Dansade även bugg med gabby när alla niorna skulle stå där uppe och visa att dom kan, så kommer vi och förstör hahaha! roligt! men det slår inte förra året ;) haha!
Min kamera är ju som sagt död för tillfället, måste ta tag i mig själv och gå till Elgiganten för att få tag på en ny sladd nu, klarar mig snart inte mer utan den haha :| ni som känner mig vet att den är mitt barn typ som min mobil och ipod.

Idag fick gabby tandställning, inte sätt det än men det är säkert as fint även fast hon säger att det är fult,
men allt passar ju på en skönhet så hehe (ta åt dig nu, fast inte på lesbiskt sätt..)

Har blivit mer och mer sjuk, hoppade träningen idag, inte likt mig? För jag mår illa, ont i halsen, nyser konstant, tandställningen gör ont, mensvärk och ont i magen så ja.. vi får se hur provet går imorgon, om jag ens kommer dit! :)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Någon har baxat min bild serja!

2010-03-18 @ 20:08:48
URL: http://gabriellaasofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja den var vacker tycker jag! host <3

2010-03-18 @ 20:11:45
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0