Bad update

Ledsen för dålig uppdatering folket! Men har haft väldigt mycket att göra sen...ah, när var det senast jag skrev? Tisdags?
Och så har internet laggat upp sig totalt, så har inte ens orkat försöka att gå in här för datorn typ krashar haha!
Under veckan har jag varit i skolan, fått tillbaka ett prov som gick suveränt, haft andra prov som också gick super, skrattat, gråtit och överlevt ännu en vecka i skolan..

I helgen har Kevin varit här och ätit middag med min familj o.s.v, haha riktigt kul! Även fast han skämdes en del...
Idag ska jag inte göra någonting alls typ, ska förbereda mig inför skolan imorgon....suck.

Bjuder på en bild med!



Kommentarer
Postat av: flenset

två söta små flickor. fröken Edwardh och fröken Andersson:)

2010-03-28 @ 23:04:28
Postat av: Svar till: Tobbe

ja så är det tobias andreasson :)

2010-03-29 @ 20:17:19
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0