bombay dreams

Då var det lördag! Gick upp halv 9 idag, var pigg som en mört så varför inte? Ställde mig i duschen och gjorde mig klar och då var klockan 11, så tog buss + tåg till Kungsbacka och gick runt där lite och köpte lite saker :) Tappade också bort min mobil som jag hittade igen, och sen var jag hemma vid 2 tiden!

Nu sitter jag och väntar på svar från Gabby om hon vill vara med mig och dom andra idag, men hon verkar inte svara :( Vad gör du egentligen din korv? Haha. Aja, det återstår en timma tills jag måste gå, så hoppas hon svarar.

Våren är påväg känner man, solen lyser, snön smälter, det är ganska varmt ute (Jag menar - inte minusgrader!)


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0