crazy

Imorgon ska valen lämnas in, ganska svårt var det, fanns ju en massa roliga ämnen att välja mellan! Men ja, jag är klar med dom nu och dom valen jag gjorde är Engelska B, Fritidsturism, Bild och Fotografisk bild A :) Hoppas det blir bra iallafall! 

Just nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt, har mått illa och haft huvudvärk hela dagen lång.



Färgade precis, eller ja.. hjälpte till att färga, Marielles hår från jätte blond till brunett! Det blev faktiskt bra, just nu när det är ny duschat ser det grått/svart/brunt ut, men det blir bra sen! Och om ca en kvart ska jag iväg till gymmet och köra pass, skulle egentligen kört två på raken, men vem kommer hem för sent? Jo jag. illa, gillar inte detta, jag vill ju verkligen träna så mycket som helst! Anyway, kommer nya dagar hela tiden :)
Nu ska jag kila och ta på mig kläder, tjing!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0