Skön söndagsmorgon!

Vaknade ett par gånger inatt av att tjejerna sprang fram och tillbaka från lokalen, men jag överlevde haha!
Sen imorse vaknade jag vid 12 tiden, gick ner och där satt marielle, gabbe, ebba och josefine och åt frukost, joinade dom hungrig som jag var medans frida fortfarande sov haha.. sen väckte vi henne så skulle hon duscha så knödde jag och resten av flocken ner oss i deras luftmadrasser, så kollade vi på Ice Age 3 :)
HAHAHAAHHA, jag älskar dom filmerna!♥ Sen hjälpte jag dom att packa ihop det mesta,
sen gick jag hem igen och nu sitter jag här.

Vad ska jag göra idag? Jag och gabby hade planerat att plugga idag,
får se hur det blir med det, vi har ändå 2 st redovisningar dom kommande dagarna,
så är väl bra om vi börjar... En både bra och dålig sak, imorgon är det ingen skola (bra),
för att det är utvecklingssamtal (dåligt)... får se hur det går.
Anyway, ska nog städa lite på mitt rum nu, hörs senare!


Osminkad trött sliten sjuk tjej.

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0