Negativa inlägg gillas!

Då var den andra skoldagen gjord, och jag menar...tisdagarna är dom VÄRSTA på hela veckan, 8.25 - 16.05, I can't understand how you (lärarna, check) are thinking..HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ? vi har liksom typ 4-5 datorlektioner efter varandra, från 10 till typ 2-3, och vissa är nästan 2 timmar långa :o man dör ju lite eller? fyfan för detta, sen har man en handelslektion som är två timmar där emellan, HAHA! asså..snart orkar man inte ens med facebook längre på dom lektionerna.

Matteprov på torsdag, det är seriöst inte ens någon idé att slösa tid att försöka fatta, när jag inte ens gör det?
Jag ligger typ 5 kapitel efter alla andra, hur möjligt är det att jag kommer ikapp på 1 dag, haha.. nej precis.
Jag får göra det jag kan på lektionerna som är kvar nu, mitt ig ly-y-y-yyser genom hela skolan, men jag hade inte förväntat mig något annat heller ;) Nu ska jag ta mig något att äta, o försöka somna så tidigt det går.. Godnatt/kväll!




Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0