Måndag!

Då var skolveckan igång igen, inte alls pepp hittills.. somnat lite här o där, hit o dit under dagen i skolan, haha inte bra sofia, inte bra alls. Men det som ger mig hopp att orka är att lovet börjar på torsdag eftermiddag, eftersom att alla är lediga på fredag - långfredagen! Det tackar vi mycket för :)


ja just det, matteprov på torsdag med..fan. Mina ig på matteproven lyser snart igenom pappret,
skämmigt att jag är så dålig... men det är så det är, jag är bra på annat helt enkelt!
Vill ni veta en till sak som jag kan avrunda detta inlägg med? Min tandställning kliar,
och om ca 2 veckor ska den spännas igen, feel the pain dude, it's killin' me so hard...

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0