hej hej våren!

Igår sov jag länge, och sedan åkte jag till farmor och farfar i Frölunda på kalas då min farmor fyllde år, alltid lika trevligt att träffa släkten! :) Känns som jag väger 50 kg mer nu än innan kalaset, haha! Sen åkte vi hem och jag somnade direkt.

Idag var det skola som vanligt, men allting blev så mycket bättre när solen lyste! :) Kunde sitta ute och bara njuta av värmen, även fast det fortfarande ligger massa snö överallt, och jag gick faktiskt i skinnjacka till skolan idag! Trodde jag aldrig när det var snö, så ja.. den invigdes idag år 2010! Sen när jag kommit hem har jag bara tagit det lugnt, tänkte kolla vad vi har på näthandels provet på fredag, och småföretagande på onsdag...suck för skolan. Men först ska jag äta upp min väldigt väldigt väldigt goda yoghurt. jag älskar yoghurt. Jag äter hellre det än godis o.s.v, är jag bara ensam om att älska det? Känns så iallafall, på den graden jag är.



Här får ni en bild på min älskling. Puss

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0