god kväll

Datorn börjar mer och mer fixa till sig själv, tack gode gud för det stod ju knappt ut! Tog mer än 1 timme för att bara få igång datorn, sen ca en halvtimme att ens öppna något program, suck... Iallafall, Var hemma idag för att jag inte mådde toppen, inte bra heller, så har vilat ut idag och sedan varit på informations möte om valen i 2an och 3an, väldigt mycket att hålla reda på säger jag bara! Shit. Nu har jag precis duschat, ska väl hitta på något mer vettigare att göra än att sitta vid datorn, och det är att PLUGGA MATTE. Prov imorgon, hoppas jag blir godkänd. Jag måste måste måååstee MÅÅÅSTEEEEEEE. Annars är jag väl så gott som körd, hehe.





Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0