Dagen...

jag får seriöst handikapp damp på att min kamera är på lagning :( inga nya bilder i bloggen på ett tag nu, står ni ut?

Imorse när jag åkte till skolan regnade det verkligen hur mycket som helst, kändes som det aldrig skulle sluta...
men lite senare kom solen iallafall :) och nu lyser den på som sjutton, det gillas mycket!
Hade en redovisning idag i handeln, FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIIIV SOM JAG INTE VAR NERVÖS!!!! detta borde skrivas upp någon stans, ni som känner mig vet hur mycket jag kan stamma, skaka och ha ångest precis innan,
men nej inte idag, jag glömde helt av att klassen satt framför mig, hm...hoppas det fortsätter såhär iallafall! kan behövas.
Sedan efter det hjälpte jag till i Angelicas och Annelies redovisning, om dykardräkter! självklart...sjääääääääääälvklart....
kan ni gissa vad? Jag fick ha på mig en dykardräkt! hahahaHAHAHA!
Bild på detta kommer snarast jag får tag i bilden, men fan vad kul det var! :D
även fast jag typ skämdes ihjäl när jag stod där ute i handels hallen i den dräkten i typ en kvart,
men so what? man måste ju ha kul i skolan med ;)


Just det, fan....har småföretagande prov imorgon!
gaaaaash det hade jag glömt..nu blir det att plugga.



Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0