Goodbye dear friends

Igår fick Kevin en bukett med 10 röda rosor, och ett brev som man kan säga var utskrivet direkt från mitt hjärta. Var ganska jobbigt imorse när han skulle till jobbet, och att vi inte kommer ses förens nästa torsdag... inga sms, inga samtal, ingen kontakt via internet (typ..) jag saknar dig redan älskling, nästa gång blir det vår första stora resa och du ska med har jag redan bestämt!

Har iaf packat klart, nästan iallafall. eller ah, jag e nog klar, men resväskan ser mer tom ut än full? vad hände där då...sen NÄR, packar jag lite?.. men iallafall, detta blir det sista inlägget innan jag åker, eftersom att jag åker vid 5 tiden inatt så.. ah, you see. Men jag uppdaterar när jag är hemma igen, puss ha de så bra i varma sverige ;)



Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0