Igår


Började med en frukost i Haga när vi släppt av mamma på Hagabadet..

Sen gick jag, syster och pappa runt och fotade lite, stekte i solen och sådant..

Sen hämtade vi upp mamma, så åkte jag hem en stund, sen bar det av till stan igen med Gabby..

Vi drog till slottskogen, och låg där någon timme tills dessa pojkar kom förbi, så var vi där till 6 tiden, då drog vi till Ullevi och satt där ute och inväntade Green Day, inte förens vid 10 tiden steg dom på scenen. Även fast vi inte stod där inne, som jag gärna hade velat göra, var det ett minne att ha hört dom ändå! Sen drog vi alla oss hem till oss själva och jag somnade gott. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

steek!!! sexigaste i stan

2010-06-06 @ 18:47:07
Postat av: Svar:

I know ;D

2010-06-06 @ 20:30:09
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0