Landvetter

Sitter på flygplatsen, planet är/var försenat, så det går inte förens 11.30 och skulle egentligen gå 07.30, yay :)
iallafall, ville bara säga att...jag kommer iväg senare, gråt gärna en skvätt för mig när ni läser detta, men å andra sidan också för att jag endå snart är i grekland :D

nu ska jag testa o lägga upp en rolig bild hade jag tänkt, typ min riktiga cpsida ska nu komma upp här på bloggen, är det möjligt? hahaha.... fuck, man kunde visst inte lägga in bilder här. gick inte att spara, haha. jag som ville lägga upp något roligt så jag kunde skratta lite, men nej.

fick bli lite gamla bilder istället jag hitta i arkivet, får skynda mig nu...7 min kvar...3......2.....



Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0