Bailando, bailando amigos adios (8)

Igår sprang jag runt som en dåre i stan efter min plånbok kl 10 på morgonen som ja.. var borta. Efter typ 4 timmar ringer en affär och säger: "Vi har din plånbok här!" 1 sekund senare var jag där med världens största leende, tog plånboken och svävade på rosa moln resten av dagen. Träffade Angelica, Martina och Evelina, satte oss vid göteborgs älven eller vad den heter (nu skämms jag..) och åt thaimat, gott som fan! Jag drog mig hemmåt tidigt, bytte kläder och fräshade upp mig på en halvtimme, satte mig på bussen och åkte till Liseberg med Gabby, Tobbe och Kevin.

Idag sov jag ut efter den långa dagen, inväntade min pojkvän som aldrig dök upp eller som jag väntade svar från att jag skulle ta mig till honom, så var hemma och roade mig själv med musik osv, sen vid 6 tiden åkte jag och badade i skärsjön med Angelica, Oliver och Viktor. Jag lovar, de livade upp både kropp och själ! Aldrig badat så kallt i hela mitt liv typ, nu vet jag att bada isvak inte är så kallt endå, hehe.



Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0