what if..


Just nu känner jag mig irriterad, sur, gråtfärdig, trött,
arg, sårbar, deppig och fylld med obehagliga tankar.



Denna bloggen är ju egentligen som en dagbok,
eller.. det är ju typ en dagbok? man skriver ner det man gjort under dagen t.e.x?
Bara skillnaden att allt man skriver publiceras på internet.
Och på en dagbok brukar man också skriva ner tankar, känslor och sånt..
Så det kan jag ju egentligen göra om jag vill, som jag gjort förr ibland.
men känner att min blogg ska ju egentligen inte innehålla massa depptexter?
Utan den ska innehålla tankar om annat, tips på saker, vad jag gjort på dagen oså.
Men ibland blir det bara så. även ifall en del kan läsa sådant, andra inte.
Detta är ju trotts allt min sida, där jag får skriva av mig om jag vill.
Then let me do it if i want to.



If the mind keeps thinking you've had enough,
But the heart keeps telling you don't give up,
Who are we to be questioning, wondering what is what, Don't give up.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0