Värdelös skoldag?

Var hos psykologen imorse, från 10 till 11,
kom till skolan 11.45, hade då engelska 1 timme,
sen skulle vi ha administration i typ 2 timmar,
men det hade vi då tydligen inte så fick gå efter 10 minuter...
vettig dag i skolan :) Typ 1 timme haha. Så slutade klockan 2!
Sitter nu här och ska snart ta mig något att äta,
sen ska jag gå igenom pappret till Excel provet,
får se hur det går imorgon haha! hoppas på det bästa.

Funderat på hur jag ska klippa mig med, tror det blir snelugg nu,
så klipper jag raklugg till våren, eftersom att luggen kommer krulla sig pga vädret!

På tal om vädret, jag har tröttnat sjukt mycket på kyla och snö nu!
Även ifall kylan sjunkit massa sen några veckor sen bara, då det var -18,
så gilla jag det inte ändå. Vintern är irriterande!




Still Waiting - Sum 41

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0