saturday night

Var och kollade på Instängd 2 förut med Gabby, Kevin och Tobias,
jag är ju inte direkt så jätte...sugen på såna här filmer egentligen,
men vad gör man inte för sina vänner liksom? ;) haha!

Filmen var riktigt äcklig faktiskt, äcklig - blod o.s.v, sånt jag inte klarar av! :D
Men det gjorde jag ändå, även fast jag typ trodde jag skulle spy hela tiden.. :)

Det var ett par bredvid oss som drog efter halva filmen, onödigt? ja.
men hon mådde väl dåligt av filmen, och jag kan förstå henne till 110 %.

Tobias, Gabby, Sofia.


Kevin & Sofia.

Frös som fan hela vägen hem, funderar på att ta på mig overall så fort jag går ut?
Det förvånar mig inte om det blir typ -40 snart, vi har ju blivit nya nordpolen...

Jag har nu tagit på mig varma kläder och ska snart lägga mig i min säng och bli varm,
känns riktigt härligt faktiskt, men för tillfället sitter jag här och fryser vid min dator.


Kommentarer
Postat av: kevin<3

göööds

2010-02-01 @ 23:06:48

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0