tisdag!

Anda dagen avklarad! Dock bara 2 lektioner, men ändå :)
Blir att träna BodyCombat ikväll med Carro, härligt!

Nu i skolan börjar det närma sig att välja inriktigt,
eller ah, typ 2-3 månader, men ändå, tiden går fort! :o
Har redan gått ett halvår i gymnasiet, känns som jag började igår..
Men vad ska man välja? Handel eller Turism? Jag har redan bestämmt mig,
Eftersom att jag älskar att resa, vill se världen och liksom.. ja?
Allt som har med Turism att göra tycker jag är kul, så jag ska välja Turism :)
Hoppas verkligen det blir sjukt kul sen när jag börjar jobba,
men det blir det, det vet jag. det vill jag. så blir det.
Men först är det praktik i 2an också i 14 veckor,
ser verkligen fram emot det! Bara jag får det jag vill ;)
Och jag är fortfarande sjukt glad att jag valde denna linjen!
Känner att det är detta jag vill, äntligen har jag hittat rätt.




Kommentarer
Postat av: CAROLINE

Ååh jag är så glad för din skull!

Man ser verkligen skillnad på dig nu om man jämför från förr, du vet på den där riktigt äckliga platsen som jag inte ens vill nämna namnet på;)

2010-01-13 @ 18:08:24
URL: http://carolineemmylovisa.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0