time for some sleep

Då sitter jag här i sängen, med datorn i knät, svenskahäftet + skrivhäftet bredvid mig,
ont i nacken, hungrig och allmänt trött...tyder detta på att skolan snart närmar sig?

Imorgon börjar en ny vecka, eller ja. om mindre än en timme.



Har jag nämnt hur mycket jag älskar mitt nya schema?
Borde jag ha gjort, och det har jag med.
För det är hemskt! Ingen sovmorgon, slutar sent - varje dag.

Nu borde jag egentligen stänga av datorn och försöka somna i tid,
Men gör jag det? Näe. Men jag vill, och jag ska. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: sofias lover<3

men gumman:)

2010-01-24 @ 23:34:43
Postat av: Anonym

HAHAHA, kevin då <3

2010-01-24 @ 23:44:39
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0