för någon som du

Förstår fortfarande ingenting om handeln, Haha!
Helt seriöst då, jag ska fortfarande inte ha handel sen,
inte jobba inom handeln sen, nada. Detta tar onödig plats!
Okej, det är rätt bra att kunna det, men ändå.
Dock är jag inte ensam om denna åsikt, känns lite bättre.

söta människor finns det iallafall gott om, eller?


Imorgon efter provet är det iallafall uppehåll med pluggande några dagar!
Har dock matteprov nästa vecka, men tror det är på slutet av veckan, I hope? :|
så får väl börja på måndagen... suck. Längtar till vecka 7 = sportlov!
På lördag ska jag äntligen träffa mina goa och glada igen,
inte träffats på en månad nu! Vad hände liksom?
Kevin, jag ska inte glömma dina vantar...;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

och mina vantar är hemma hos kevin!!! KEVIN TA MED DOM:(

2010-01-28 @ 15:11:52
URL: http://gabriellaasofie.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0