evening!

Nu har i stort sätt hela Onsdagen gått, eller ja. det återstår ju några timmar,
men då är det meningen att jag ska försöka sova, som inte kommer gå.
Mamma kom hem förut med halstabletter, men inte vilka halstabletter som helst serrö,
det var halstabletter från apoteket :| kändes typ som jag fick medicin haha.
Men man får bara ta 3 per dag, för när man tar en så bedövar det hela munnen.
Så tar man för många (jag hade tänkt ta alla först direkt innan jag läste..)
så sväller typ hela halsen ihop :) känner typ inte halsen just nu, haha.
men iallafall, mår lite illa nu med, vad kan det bero på?
har en konstig magkänsla med, men det är rätt vanligt.
Imorgon är det Torsdag = Skola och Sportlife sen, sen är det faktiskt Fredag!


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0