plugg och födelsedag

Nu orkar jag inte plugga mer snart, svenskan går rätt bra nu,
och handeln har jag precis börjat med.
good or bad?

Imorgon slutar jag antingen 9.35 eller 14.45 - 16.05,
jag hoppas som fan att läraren är sjuk.
Hade inte suttit fel med en lektion!
Egentligen känns det väldigt onödigt att traska till skolan,
men det är turism som ligger i schemat,
och den vill jag inte missa, så...Sofia ska till skolan oavsätt!

Vill också säga att imorgon  fyller min vän Tobias Johansson 19 år,
Grattis på dig jättejätte mycket! Hoppas du har bästa dagen.

helt sinnes ju vad tiden går! Kommer ihåg första gången vi träffades,
var väl sisådär 2 år sen kanske? Du och jag skulle färga Nyströms hår,
och det gick väl sådär...fjortisblont för hela bunten,
men han älskade det så, vi lyckades väl ändå ;D
Men iallafall, nu ska jag inte babbla på för mycket, ville bara säga denna viktiga grej!

Nu blir det att stänga av datorn, lägga sig i sängen och bara låta tankarna flöda.
Haha! Nej kanske inte riktigt så, ska kolla igenom lite mer handel,
det kan jag nog få till! Godnatt på er alla.

Kommentarer
Postat av: sofias lover<3

grattis tobias jag kommer med tårta imon kyss ha en bra dag

2010-01-26 @ 00:10:58
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH kevin du är störd <3

2010-01-26 @ 00:12:08
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0