If you only live once,then you should do it with style!

Tandläkaren ringde precis, tack och lov väntat sen Augusti!
Dom har dock glömt av mig (Not suprised..) Men iallafall,
Har fått 2 tider i början och mitten av februari då dom sätter in min..
underbara, supersnygga, vackra, ståltrådiga, avskyvärda? tandställning.
Längtar och längtar inte..
Längtar till fina och raka tänder, känner mig som en gnagare :)
Längtar till att ta ut  metallen ur munnen och få ett perfekt leende.
Längtar inte till tiden jag har den i munnen, eller till smärtan i början.
Längtar inte till att kunna tugga tuggummi (haha..)
Längtar inte till......... o.s.v. finns en del saker att skriva här. kommer och går.
Men jaja, bara att bita ihop och så får vi se hur det kommer se ut!



Förövrigt, jag tycker att det räcker med vinter nu?..
ändå är det bara Januari dock, 2 månader till med snö förvånar mig inte.
Ge mig sol, ge mig värme, ge mig vår/sommar!
5 veckor kvar till sportlov
12-13 veckor kvar till påsklov
mindre än 30 veckor kvar till sommarlov

vill ha eller?

Kommentarer
Postat av: Gabriella

fan va fula vi kommer vara med tandställning.(L)

2010-01-12 @ 16:22:25
URL: http://gabriellaasofie.blogg.se/
Postat av: Svar till Gabriella

Nejdå HAHA som vi sa för några dagar sen jämför mot ***** ****** som inte ens sminkar sig eller fixar håret då blir man ful men vi som är tvärtom då tänker man inte på det :)

2010-01-12 @ 19:18:56
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/
Postat av: CAROLINE

DU KOMMER BLII SÅ SNYGG, DE KAN JAG SLÅ VAD OM!

2010-01-13 @ 18:10:41

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0