västtrafik

Igår var jag först och firade morfar hos han och mormor, mysigt!
Sen ville mina kära vänner ta med mig till Snickarcupen,
så varför inte! kollade semifinalen för killarna och finalen för tjejerna :)

Nu sitter jag här i skolan och har datalektioner, jätte kul! nja.

Ska bara säga att jag hatar Västtrafisk över hela mitt hjärta,
denna morgonen var inte den roligaste precis!
Började med att jag först kubba sönder till bussen för jag var sen,
sen kom den ända 10 minuter sent.
Sen är alla tågen inställda och inga kommer, förens 35-40 minuter senare!
Aldrig frysit så mycket i hela mitt liv tror jag faktiskt, funderar på att åka taxi till skolan?
Haha nä kanske inte, men man kan aldrig lita på Vässtrafik längre..


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0