valentines day

Igår åkte då jag och Gabby till stan och träffade Tobbe och Kevin,
så skulle vi köpa en väckarklocka, väska och byxor till Kevin,
men som sagt så hittade vi inte, så vi åkte till Partille - Allum och kollade där,
hittade vi något? nej. men vi hittade en plats (kramas här!) där man skulle kramas,
vi hittade roliga rulltrappor, vi hittade väldigt liknande affärer som på k-mässan,
och jag och Gabby gjorde ännu en ny blodframkallande lek,
då man slår på varandras fingrar! Tack för denna helgen mina kära vänner, love you all! ♥

Denna videon är ifrån i fredags, då vi var nybörjare haha...;)


Och här är en bild ifrån igår i allum, då det gick rätt blodigt till.
Både blodiga händer och blodig mark haha.




Sen förut i brist på annat så gjorde vi om Kevin till...ja, vad kan det se ut som?
Emo/rockare? Sliskig luffare? vad vet jag haha.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0