simply the best

Då är jag hemma från Gråbo, och Nol.
Var en riktigt kul eftermiddag/kväll/natt/morgon/eftermiddag :)
Har bara att tacka mina älsklingar. minus en..(gabby, känn dig älskad lite.)
Tänkte lägga in några bilder som får beskriva detta dygnet..


Först träffades vi i Göteborg, och tog bussen till kevin (Gråbo)..


Sen väl hemma hos Kevin, kollade vi på Melodifestivalen en stund :)


Jag & Kevin..


Jag gosar med Kevins hund Isak :) Vill också ha hund! :(...


Sen åkte vi tillbaka till Göteborg, och tog bussen till Tobias (Nol) istället,
där gjorde jag och Kevin b.la chokladbollar vid typ 4 på natten :)..


Sen vid typ 6-7 tiden blev jag trött, och la mig...och somnade en stund,
men blev väckt av mina älskade paparazzis hela jävla tiden!..


Morgonen därpå, vad gjorde vi? Jo vi...åt. och Kevin sprang runt och tog kort..
Joakim var också här, men fick man en bild på honom? nej. undra varför haha... ;)


Sen åkte vi hem :) Tack för detta dygnet, ni är bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: edwardh<3

en UNDERBAR helg:D<3

2010-02-08 @ 20:20:08

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0