just another day

Det blev varken pluggning på matte, eller att träna på gymmet denna kväll, hm..
för det första, jag hittar inte mina shorts jag tränar med, what's happening typ?
för det andra, jag är inte sugen på att plugga matte.
men jag känner ändå att jag är tvungen nu, provet är ändå på fredag, uuuops...

och ja, jag vet att min blogg är väldigt torr och tråkig för tillfället,
men försöker hitta på lite ny design, och har för tillfället inget kul att komma med!
stå ut gott folk, stå ut!

Slänger in en bild från i somras!
Jag och morbror ♥

Kommentarer
Postat av: edmund

jag står ut;) plugga mongo

2010-02-04 @ 22:48:09
Postat av: Anonym

tack HAHA ;)

2010-02-04 @ 23:33:43
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0