best friend

Att ha en vän, en bästa vän, en andra halva, en person som är precis likadan som sig själv, som sin själ, det är som att alltid uppleva lycka när man är med personen, eftersom att man passar ihop som dom två sista pusselbitarna i ett spel. Och det gör jag, jag vet inte vem jag hade varit idag om jag inte hade träffat dig, en helt annan person, vi två tillsammans har förändrats och blivit till samma person, och jag är glad över att det blev så! Känns som att denna vänskapen kommer hålla föralltid, även fast jag inte tror på ett föralltid, så vet jag ingenting som skulle kunna förstöra det här. Våran vänskap har nu varat i 4 år, och mer ska det bli. Med dig känner jag mig trygg, så är det bara. ♥


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du är wonderful <3

2010-02-23 @ 01:00:32
URL: http://gabriellaasofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3

2010-02-23 @ 01:18:30
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0