onsdag

Idag var jag i stan med Gabby, Kevin, Tobbe och Joakim :)
Först skulle vi köpa skor och väska till Kevin, men nej det blev ju inte så som vanligt.
Så då traskade vi vidare, så kom Magnus! :D Inte träffats sen typ.. Oktober?
Sen när han åkte tillbaka till Uddevalla åkte vi till Lerum för då skulle töntarna gymma,
så då satt jag och Gabby där och väntade på dom i år och dagar, sen åkte vi hem :)

Nu när jag tänker efter börjar jag få lite smått panik över skolan,
eftersom att jag inte vill vara ute i sista sekund!
Har handelsinlämning till tisdag/torsdag, pappret är borta?
Har näthandel, småföretagande och info & layout uppgifter till måndag, inte gjorda?
Har matteprov på torsdagen, inte börjat plugga?

Ja, här har ni en bild på mitt nya jag.

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0