thoughts

Jag tycker att bloggandet har börjat gå mer och mer utför! Okej tolka mig inte fel,
man får göra precis vad man vill eller skriva nästan vad man vill, men jag menar...
det finns t.e.x. fjortisar som gör en blogg bara för att försöka bli känd genom sin blogg,
som t.e.x. Kissie, Dessie eller Kenza? Okej, vem vill inte bli känd liksom,
men det känns ganska meningslöst att lägga ner all sin fritid på en hemsida,
bara för att få hur mycket folk att läsa ens blogg som egentligen är ganska vanlig,
en ganska stor kopia av resten av befolkningen, bara att man skriver lite olika.
eftersom att det finns huuur många bloggar som helst i sverige,
och alla är ju nästan inprincip likadana. Men från början, när bloggandet startade,
var väl en blogg som en dagbok eller en hobby?
inte en försöka-att-bli-framgångsrik-sida?
Min blogg gjorde jag för mer än ett halvår sen, och det var inte för att försöka bli känd,
eller att skapa uppmärksamhet, utan bara en sida där jag skriver ner det jag vill.
Jaja, alla har väl olika åsikter! :)



Ge mig lite mer av detta tack.

Kommentarer
Postat av: CAROLINE

wiiie sötnosar!

TÄNK ATT VI OM NÅGRA MÅNADER LIGGER PÅ EN VARM SANDSTRAND I ÅSA...... SÅFIIPROPP DE KOMMER BLI UNDERBART! :D

2010-02-21 @ 17:31:35
URL: http://carolineemmylovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaa :D underbaaaaaaaaaaart!

2010-02-21 @ 19:56:36
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0