that's why you are my favorite

Igår: Åkte till Göteborg och träffa Kevin och Tobias, åkte hem till Tobias och kolla på film och hade allmänt damp hela natten lång, riktigt kul haha, dock somnade Tobias typ direkt men det var kul ändå haha :)

Idag: Var uppe hela natten och somnade vid 8 tiden imorse haha! Sen åkte jag hem vid 5 tiden, åkte till släktkalas till min Kusin Andreas som fyllde 12 år, Grattis på honom! Sen när jag kom en blev det en kvällspromenad med min nya "granne" så att säga, Tobias Åberg! :) Det var trevligt det med. Nu sitter jag här och är ganska trött, ska nog lägga mig i sängen nu.

Bildbrist, men ni vet anledningen gott folk. saknas kamerasladd fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va du ska överdriva jämt! somna direkt är du dum i huvudet?

2010-02-28 @ 18:06:39
Postat av: Gabriella

aw tobbe skämms :D

2010-02-28 @ 21:25:57
URL: http://gabriellaasofie.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0