Kyla kallas det

Nu är det äntligen fredag, men denna fredagen blev verkligen inte som väntat!

Först imorse var bussen till centrum sen (som vanligt..) men det funkar.
Sen när jag kommer till tåget säger Linnea som står där med Gabby,
att alla tågen är inställda, hur kul är inte det då?
Man kunde varken komma fram eller tillbaka från Göteborg - Kungsbacka.
Så vi stod där och bara väntade på att det skulle hända något,
i ungefär 30-40 minuter, sen tog vi bussen till Lindome,
och hoppades på att det gick ett tåg därifrån till Kungsbacka, och det gjorde det!
Men den tog vi ändå inte haha, utan vi väntade på att tåget skulle komma,
och det gjorde det! Efter sisådär.. lång tid?
Var i skolan 20 över 9, en timme sen alltså haha! ;)

Kan bara säga att jag börjar tröttna reält på Västtrafik nu,
man kan väl seriöst få köldskador eller något när man står ute så länge?
känns ju så iallafall. Förvånar mig inte om jag blir sjuk inom kort.
Men jag kom iallafall i tid till matteprovet, men det ska vi inte ens prata om...
Matte är inte min starka sida precis.


Det är du som lyser upp mina dystra dagar i skolan.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0