god morgon

Började morgonen med en iskall dusch, min syster tog självklart slut på all varmvatten med sin elitdusch (ca 1 timme) som vanligt, börjar bli ganska jobbigt haha! :) men men. Nu är jag varm igen, ska strax ta på mig varma kläder och bara invänta på att dra mig till Sportlife ikväll och träna!
Min kamerasladd har slutat att funka, det går alltså inte att lägga in bilder från kameran så kommer knappt komma in bilder dom senaste dagarna nu, inväntar köp på en ny sladd!

Nu är det snöstorm igen, hehe.

Kommentarer
Postat av: anna

kommer inte på combaten ikväll, var o tränade imorse :) boxa hårt! PUSSS

2010-02-25 @ 14:49:44
Postat av: Anonym

Kändes tomt utan dig babe! Hoppas på både tisdag och torsdag nästa vecka! :R

2010-02-25 @ 22:38:08
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0