kulturdag

Hade kulturdag idag i skolan, hann inte med så mycket eftersom att jag skulle iväg,
men jag hann lyssna på ett band som var trubadurer? "lilla björn" hette dom, och dom var riktigt bra.

Blir antingen att sitta och försöka lära mig lite mer matte denna eftermiddag/kväll,
eller så lutar det till gymmet? skulle ju egentligen behöva plugga matte,
men vem vill det frivilligt/eller orkar? jag tror det blir gymmet...kanske.

På tal om skolan, det börjar samlas ihop mer och mer prov/läxor/inlämningar nu,
när lovet närmar sig...underbart!
• Matteprov på fredag
• Turism läxförhör på tisdag
• Engelskaprov på onsdag
• Handels inlämning till torsdag

Jaja, I'll make it.

Kommentarer
Postat av: Caroline

You can do it girl! <3

2010-02-04 @ 17:31:12
URL: http://carolineemmylovisa.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0