The price of love..

Det är fredag, o vad gör jag? jag är hemma från skolan! lovely. hostar som en gris hela tiden o mår bara allmänt dåligt...men ska ändå in till stan vid 2 och köpa julklappar med älskling :) bara för jag har så tråkigt o inte orkar anstränga mig till något vettigt lägger jag in en lista för att fylla ut inlägget fint...


DAGENS VILL HA: Chips o dipp :) och älsklingen här. NU.
DAGENS KLÄDSEL: tshirt och trosor.. 
DAGENS SMINK: inget :)
DAGENS FRISYR: hårboll typ.
DAGENS HÄNDELSE: ehm..jag vet inte. HAHA!
DAGENS LÅT: grenade - bruno mars
DAGENS PLANER: sova mer, duscha o åka in till stan. 
DAGENS SAKNAD: kevin! 
DAGENS DUMMASTE: Hm...skolan typ :D
DAGENS SJUKA: jag!
DAGENS DROG: varm oboy. och musik.
DAGENS ROLIGASTE: Det har jag inet varit med om ännu...haha 
DAGENS FAVORIT: kevin :) 
DAGENS KÖP: ingentiiing.
DAGENS GODIS: Inget!
DAGENS HUMÖR: sådär heheheh
DAGENS ORD: Gött

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0