Work on a wedding

Hello sweethearts!
Igår var Kevin och Tobias på våran skola, redigt kul vart det faktiskt, även fast han skämmde ut sig inför mina nya klasskamrater! ;) Drog hem med pojken min och han sussade här.

Idag blev det heta puckar, morgonen började med ett raseriutbrott (på ett ungefär?) och drog ut hela garderoben med ett svep. Det var bröllop idag.. som jag redan visste. Men jag visste bara om att jag skulle passa barnen, inte vara med på vigseln och sitta med där och se snygg ut, det fick jag veta cirkus en timme innan vi skulle åka hemifrån, därav varför det blev en liten olycka med min garderob haha. Men jag lyckades bra, stressade som en jude och kom dit i tid. Jag och syrran passade 12 barn, från 16 till 22 tiden, puhh.. att barn kan vara så jobbiga (VISSA. typ en..eller två kanske.), men vi hade kul endå :) Dock missar vi ju det roligaste av allt...dansen!

Köpt almanacka till skolan nu med, dags att bli en riktig plugghäst! ;)


Godnatt era sötpajer, jag är dödstrött!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0