Makes differense so fast

Tänk endå vad mycket man förändras på bara ett år? vissa förändras i personligheten, utseendet, klädstilen, byter vänner osv. Jag har förändrats väldigt mycket tycker jag i bl.a utseendet (alltså jag har liksom inte färgat håret osv, bara slutat med det mesta sminket och kör mer neutralt med mascara.), klädstilen är mer bestämd och jag kan ta på mig vad jag vill som JAG tycker är snyggt utan att jag bryr mig vad ANDRA tycker, personligheten har lagt sig där den ska vara och jag har blivit en mer säker, modig, mogen (i speciella tillfällen.) människa och kan släppa taget av allt det gamla och njuta av vad livet har att erbjuda.

Dessa två bilderna är tagna samma datum i samma månad, fast två olika år.

2009 - osäker i alla tillfällen, rädd för att sticka ut.
2010 - nya livet om man kan kalla det. allt jag aldrig vågade vågar jag nu.


Kommentarer
Postat av: SPIKE

hihi min lilla sofia! :D <3

2010-08-05 @ 11:43:49
Postat av: Svar till: Spike

spiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike! <3

2010-08-06 @ 11:33:39
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0