Hurts oh it hurts really hurts (8)

Hallå mina sköna! Veckan har gått segt som fan, långa lektioner och tidiga morgornar är inte ett plus det. men nu är det lördag iallafall, igår vart det Nrj in the park som gällde med gabby, as nice! Har dock inte redigerat klart bilderna så dom kommer väl upp så småningom, hehe.

Btw, Kenza var ju i nordstan igår med..kunde fan inte gå därifrån när hon väl befann sig där haha, så jag stod där med alla 13åriga skrikiga och hysteriska tjejer som välte ett och annat, medans jag ville bara få en liten bild på mig och henne och sen gå...och det fick jag tillslut iallafall! Jag skojar inte när jag säger att hon är tamejfan världens vackraste kvinna. helt seriöst, finns fan ingen finare och vackrare, snacka om att man kände sig ful när man stod där bredvid henne haha..

Aja, ikväll blir det en lugn lördag, inget rajraj med angelica, ingen kevin som sover över, det blir mys med familjen och lite små-pluggande. Behövligt för imorgon är det dop i Trollhättan för min minsta syssling som kommit till jorden! så kul :D

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0