första april

Äntligen lov, efterlängtat som fan! :) Nu är det ju inte så långt kvar till sommarlov, eller? några månader bara.. och det går fort! Får se vad jag hittar på nu under lovet, måste hitta på så mycket som det går haha, eftersom att jag annars nästan aldrig hinner göra något på helgerna, eftersom att skolan stoppar mig. men nu jävlar ska jag vara med mina vänner typ varje dag haha, hinner man träna med tro? don't know...
Första april idag med, har lyckats lura en del haha,
börjar fundera på om dom kommer bli sura när jag berättar sanningen.....
haha, inte bra sofia, alltid jag som trasslar till det :)

Men men, hade matteprov idag som sagt, hur gick det egentligen? Nej jag vet inte. jag vill inte veta. IG igen? Japp.
Kändes också som världens längsta dag, helt seriöst. känns som jag åkte till skolan igår och kom hem nu haha :)
Vädret är sådär. blåser just nu, känns som blandning av åsk/regn väder, ska det vara så?
ta mig hit nu tack.









Kommentarer
Postat av: Gabriella

helt mysiga bilder :(

2010-04-01 @ 22:06:47
URL: http://gabriellaasofie.blogg.se/
Postat av: Svar till Gabriella

I know, i know........ vill dit nu HAHA! :(:(:(

2010-04-01 @ 22:20:34
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0