don't drink and smsa

Sitter just nu hemma hos Kevin och kollar på tv, äter biogodis och bara njuter av livet medans han står i duschen!
Just det, draktränaren...alltså, den hade nog varit en aning bättre om jag var 10 år yngre, men iallafall, kul var det ändå haha! Satt liksom och skratta när det var tyst, medans alla småbarn satt fastklistrade mot skärmen när dom såg alla drakarna, haha! Kändes lite skämmigt att sitta där bland alla dom, men det gick! ;)

Ganska roligt ändå, Kevin åker till jobbet om typ 6 timmar, och då är jag ensam hemma med hans mamma tills han kommer hem vid 4-5 tiden på eftermiddagen haha, vadfan ska man säga liksom? ah men detta blir något minnesvärt, bra att hon iallafall tycker om mig lite, än att jag är någon random haha :)
Iallafall, ska försöka få han att hålla sig vaken hela natten så han är extra trött imorgon!
Nä men så taskig är jag inte. Jag får leka med isak (hunden i huset) medans han jobbar ;)
Detta blir kul...fortsättning följer! Godnatt alla människor, don't drink and smsa.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0