when it was good

goddag alla bloggläsare och så vidare ..
varit i skolan idag då, kunde ta mig igenom hela dagen utan problem, nästan.
vi orienterade, jag och gabby :) ja ni fattar ju själva.
fast jag är en 'naturbegåvning' i orientering gick vi lite för länge iallafall :D
men det är sånt som händer, stadsvandring är ju alltid kul.. hahahaha!
fick också veta att vi ska börja med ett halloween projekt inom handeln, kul kanske?
kanske det. ska klä ut oss oh grejer och ha en mässa, kan alltid bli något :)
sen är det ju så att vi är lediga imorgon och på fredag med!
hur gott är inte det liksom? 4 dagars helg, gimme gimme gimme.
så, imorgon ska jag och gabby in till Göteborg och leta praktik plats,
hoppas på att hitta något.. hotell/café-restaurang/affär. (y)
annars hamnar vi väl i typ skåne hos en sliskig gubbe som ska utnyttja oss .. :|

lägger in en bild på hur road jag är just nu, med mig själv! asså. misstolka inte.



ja så kan det gå.
för tillfället är jag rätt pepp på att blogga, men vet inte om vad riktigt?
ska ju självklart handla om typ mitt liv och så, skolan.. killar och sånt.
men vad mer? funderar på typ, mode. kläder. smink. allt sånt?
är något jag får fundera på. ge gärna förslag för jag vet inte hur jag ska ta mig till riktigt!
funderar också på att byta design, men tar dock en sån jäääävla tid...
att göra om en header (ca 1 timme) sen alla färger, och allt sånt bajs -_- ska ju se bra ut också.
det är ju det största problemet, för det gör det ju aldrig! :o
iallafall, har nog pratat lite föör mycket nu, hehe..
så! puss så länge. nu ska jag ta mig en varm dusch och kolla lite tv.

Kommentarer
Postat av: CAROLINE

Heeeeej!!!!!

&

Heeeeej dååååå! :D

2009-09-09 @ 18:29:11
URL: http://carolineemmylovisa.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0