vilse i skogen he-he-he

Efterbliven dag.
Orientering är verkligen inte min starka sida längre.
eller.. bra att man fortfarande kan kartan, men att gå -.- ....
helvete vad trött jag är, i hela kroppen.
allt värker, huvudet dunkar och fötterna skriker på hjälp.
sen var jag genomblöt med, till o med innan vi började, kul (y)
ungefär. fyfan. sprang runt i ca 2-3 timmar, o hittade 9 kontroller (y)
jaja. så det kan gå. nu är jag iallafall nyduschad,
ska snart lägga mig i sängen o bara sova en stund tror jag....
lär behövas. jaja, imorn slutar jag 11.45 eller något :) underbart!

Här kommer väldigt nödvändiga bilder ...




okej, orkar inte lägga in mer. men ni fattar själva, skog överallt -.-
Nu krampar mina ben enormt mycket, dags för lite mat sen sängen :)


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0