seg dag, you name it

tjatja!
såhär seriös är jag idag :)



mer seriös är jag när jag gör en sånhär lista:

ÄRLIGHET:
ditt äldsta hångel? - 19.
hur
många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? 3.
vad tycker du om kärlek? – älskar & hatar den.
när kramade du någon sist? - idag.
kramade du någon speciell person? gjorde jag väl :)
har du svårt för att bli kär? - nej...
när kysste/hånglade du med någon sist? – månad sen typ
ångrar du det?- nej
du har rökt?- jadå
är du oskuld? noeep
när fick du senast en komplimang? - idag
har du strulat med någon av samma kön? - nej
har du varit kär i någon du inte haft chans på? - jao

är du ensam nu? - hur då ensam?
vill du gifta dig? - kanske det kanske!
vill du ha barn? - hehe, vet inte :)


SENASTE PERSONEN SOM:
sov i din säng? - jag
såg dig gråta? - kommer ej ihåg
fick dig att gråta? - pappa
du delade en cigg med? - emma
du gick på bio med? – syster
skällde på dig? - syster.
varför? - för hon e konstig


HAR DU NÅGONSIN:
varit medvetslös – tror jag nog
playat? - neh..
hånglat med nån riktigt ful - hahaha, eh .. ja.
hånglat med fler än 50 pers - haha nej
hånglat med fler än 3 pers på en kväll? hm, nej :)
gjort något riktigt dumt? - jamen klart!
gjort något du verkligen ångrar? - jaa..
varit nykter på valborg?- jarå
åkt ambulans? - hömm.. eh.. kanske, vet inte :s
gjort nåt olagligt? - jaa
blivit polisanmäld? – typ :)
blivit kallad äckel/hora osv..? - japp!
fått din mamma att gråta? - ah
slagit ner någon? - njeh, inte me flit.. tror ja.
skämts över dina föräldrar? - ja
skämts över dig själv? - jaaa..
sagt jag älskar dig och menat det? - jaa
tar du droger? - nej
dricker du? - ibland
vilka kläder sover du i? - underkläder o stor tröja

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
gråtit? - ja
kramat någon? - jaa
pussat någon? – nope :)
köpt någonting? - nej
sjungit? - aa
saknat någon? - jaaa massa.

 

 

 

Syns det att jag har tråkigt? det har jag iallafall.
Skulle på Håkan Hällström idag på Liseberg,
men har velat hit & dit hela veckan nu, orkar knappt röra mig.
så blir en hemma kväll :) PUSS

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0