lite seg dag änna.

pluggat i några timmar nu, rätt lätt faktiskt. tur det! :o

har faktiskt ingenting att göra, så kommer med en tidsfördrivs-lista!

jag har insett att min senaste kyss: gav mig en varm känsla.
jag lyssnar på: för tillfället Rise up - Yves Larock
jag pratar: för mycket.
jag tycker om: ärligt folk,mina vänner och sommaren.
jag avskyr när folk: ljuger och inte är sig själva.
min bästa vän är: gabriella arvidsson.
min första vän heter: adam vestin.
kärlek är: något som har både bra och dåliga sidor,underbar känsla men också krossande.
när jag borstar tänderna: borstar jag tänderna...?
när jag lagar mat: vill ingen ha det jag lagar sen.
jag tänder på: muskler,härlig personlighet och humor.
det sexigaste yrket är: fotbollsspelare eller brandman.
det är charmigt när: killar ger komplimanger i VERKLIGA livet,har humor och kan stå för det dom säger.
jag är rädd för: höga höjder och att bli lämnad ensam.
den värsta känslan är: ensamhet.
den bästa känslan är: när man upplever lycka,kärlek,glädje.
jag är bäst på: att lyssna och förstå.
jag är sämst på: att förstå något i skolan.
om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel.
om jag var en kille för en dag skulle jag: haft sex med en tjej o kännt hur det käns.. hahaha
kommer alltid vara: mig själv.
det finaste som finns är: kärleken.när den är bra.
i sommar: har jag träffat världens bästa killkompis,adam.
sist jag grät var: igår.
jag kan: vara mig själv,men ibland går jag också över gränsen.
jag kan inte: tycka om mig själv.
när jag vill tänka går jag: in på mitt rum eller till en kompis.
när jag bakar så bakar jag: kladdkaka.
min mobiltelefon är: mitt allt,ungefär.
när jag vaknar på morgonen: fortsätter jag sova.
innan jag går och lägger mig: smsar jag.
just nu tänker jag på: att jag nog ska plugga lite till.
bebisar är: jobbiga.
idag har jag: pluggat och sovit.
ikväll ska jag: plugga och sova.
i morgon kommer jag: gå i skolan.
jag vill verkligen: åka tillbaka till strängnäs.




.. nu ska jag fortsätta med mitt pluggande för jag är så duktig!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0