i'll be someone new, when you're gone

Helluu!
seg dag idag, somnade nästan hela tiden.. suck.
jag som faktiskt började gilla skolan? fast, det gör jag fortfarande.
bara lektionerna som är übersega.
anyway, har en .. söt? bild på mig o gabby på g.
we are special, live with it, I know you love us.



Imorse fick vi världens jävla skrattanfall!
Tror jag inte skrattat så mycket på as länge.
Vi går till skolan, så får jag upp johannas efternamn i huvudet.. "humlehagen"
Jag- tänk typ en hage med humlor, hur kul hade inte de sett ut då? haha
Gabby- eller, tänk o ha en humla i ett koppel!

haha, asså seriöst. gick o skratta åt det hela jävla dagen.
bara vi som fattar :) men ah,
vi målade också en humla i ett koppel på matten så ni skulle fatta! ...




haha, ett gott skratt förlänger ju livet sägs det, nu kommer jag nog leva några 1000 år till!
våran humor slår allting, precis allting. vet inte vad jag skulle gjort utan dig.
jag älskar dig mest av allt bästa vän, du är allt.


pusspusspuss!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0